Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Caroline Svärd - 9 juni 2009 09:54

Idag kom en stor leverans med sotarverktyg till jobbet, jag packade upp lådan med två nyfikna hundar omkring mig. Stoppade sedan ned Roy i lådan, tog Oriana med mig in, och meddelade mamma att ett nytt paket anlänt. Först tog det allvarligt men sedan såg hon på mitt leende att det inte var seriöst, hon tog med sig ett par Frolic och gick ut för att öppna och "hitta" vår gömda Roy... Roy blev som vanligt lika glad och stolt över att få bli hittad!


På kvällen hade jag privat träning med flera ekipage i vardagslydnad 2 med inslag av "Spel & Lekar". Roy fick vara med hela tiden, han låg lös (som alltid) intill oss och spanade på alla samt vaktade mattes kassar om ngn kom för nära =)

Vi tränade långlina, stadga, passivitet, sitt/ligg, och tävlade i bowling, jättekul! Efteråt fick Roy leka med Meya, de hade riktigt kul ihop!

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards