Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Caroline Svärd - 24 januari 2010 20:34

Igår for vi med ett par bekanta till Kolmården för att få besöka vargar. Jag har haft turen att uppleva det vid två tillfällen tidigare men det var första gången för min sambo. Jag tycker besöken alltid är lika fascinerande, en timme i hägnet går så fort, jag skulle gärna sitta en hel dag och studera dem. Vi fick besöka en grupp hanar som endast var 9mån. gamla. Idag var det lite avvaktande och sega, men några pussar fick vi ändå   


Idag for jag & Roy in till Gnesta för att träffa lekkanraten Blenda, en amstafftik som är jämngammal med Roy. De busade runt, jagade varandra och lekte massor i snön.

Mitt på dagen var det dags för ett Rallylydnadspass för mina tidigare kurselever. Vi hade en banträning inför kommande träningstävling den 7/2, det var åtta tappra ekipage som kom. Alla uppnådde fantastiska resultat, jag blev så glad som instruktör! Det  bådar gott inför kommande tävling!


    

      

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards