Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Caroline Svärd - 27 juli 2010 23:20

Förra veckan var den trevliga jaktlabben Steffe hos oss, hans ägare är på semester varav han fick tillbringa en hel vecka med oss. Som ni vet så var det fruktansvärt varmt hela den veckan så det blev minst ett besök om dagen till sjön. Jag har sett många badglada hundar men Steffe tog priset, wow vilken badkille!   

Han apporterade, hoppade, lekte med sig själv, skakade, simmade och bara levde ut sin labradorkärlek till vatten - underbart underhållande!


Senste nytt från rallyvärlden:

Jag tränar HÖGER med Roy, höger fotgående, höger inkallning, höger sida. Avancerad- och mästerklass innebär en del skyltar om sidbyten vilket innebär att hunden ska kunna gå fot (och utföra vissa moment) på höger sida.  

Har anmält oss till Avancerad klass på Häverö BK 14/8.   

Oriana är på semester med mina föräldrar, ska se hur hon mår efter semestern. Ev. anmäler jag henne till ngn forts.klass .

  

   

   

     

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards