Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Caroline Svärd - 13 juni 2010 18:54

I torsdags var det planerat för banträning (rallylydnad) i Nyköping men pga flera sena avhopp så fick istället Anneli en privatlektion hemma hos mig istället. En mycket intressant och lärorik träning och jag passade på att filma Anneli under banan, då kunde vi gemensamt utvärdera träningen efteråt. Ett mycket bra tips till er alla som sysslar med ngn slags hundsport, oavsett vilken!    


I fredags fyllde jag år och vi hade en enklare middag här hemma, för att sen dagen efter åka till Sävö och bli ännu mer firad i samband med Hedwig som nyss tagit sin tandhygienistexamen. Det var fantastiskt att se att alla hundar kom så bra överens trots en löptik. 5 st okastrerade hanar i olika åldrar och lilla Elsa på knappa året som löpte för första gången.

Fick fina presenter, bland annat ett härligt grattis-kort från min kära vän Carro www.pudelrace.se som hon ritat och fotat alldeles själv - vilken talang!


Idag fick jag & Roy möjligheten att introducera 10st nybörjarekipage på Oxelösunds BK. Ett härligt gäng som alla var toppnöjda efter dagens slut, och vi hade värme och sol hela dagen. När vi gick in för att avsluta så kom regnet och åskan, skönt att man har tur ibland!


    

  

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards