Alla inlägg den 13 april 2011

Av Caroline Svärd - 13 april 2011 22:15

Vilken envis förkylning, har varit sjuk sedan helgen och hemma i tre dagar. Ingen större feber men trött, huvudvärk, nästäppa och hosta. Kroppen känns seg och utsliten. Har vilat dagarna i ända och knaprat Alvedon för att orka med valp- och rallylydnadskursen. Det glädjer mig dock att Roy är helt återställd, han är sitt vanliga pigga jag med bus i blicken! Het, allert och glad över minsta aktivitet som jag förmått mig utföra. Dock har vår träning inför söndagens tävling fått ligga i lä, ingen ork har funnits och om jag inte piggnar till snart så ställer jag in vår start.

Orri ska egentligen starta i fortsättningsklassen, ngt som jag redan innan e. tänkt avboka då hon emellanåt har alldeles för dålig dagsform och jag är rädd att hon har ont. I så fall blir det enbart Roy som startar i mästarklassen, vore kul att hinna med en sista tävling innan bebis, flytt & valp. Å andra sidan ogillar jag starkt att starta när jag inte är hundra procent förberedd och taggad. Det återstår att se!


Nedan följer några bilder på vår underbara Viper som flyttar in till oss v. 18, det är Nicolina Sjölander som är fotograf och som myste med valparna i solen häromdagen. Tack!


       

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards