Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Caroline Svärd - 3 maj 2010 22:03

Helgen var innehållsrik med både valborgsfirande, goda middagar, mys med 4v lamm samt lite rallyträning. En trevlig och rolig helg i härlig släkt och vänners lag!


Rally Oriana:

Orri kan snurra riktigt bra nu åt båda hållen och det ger verkligen resultat i våra front/framför-övningar. Hon hade ett klockrent fotgående i söndags, äntligen har jag hittat rätt verktyg att styra henne med. Ikväll tränade vi en del stå, hon blir säkrare och säkrare och jag växlar teknik för att få henne lite närmare mig. Orri är just nu heltaggad och jätteduktig, hon inspirerar mig massor min kära gammeltacka    


Rally Roy:

Banan i söndags gick nästan felfritt, det kändes så bra att jag valde att sluta efter första rundan. Ikväll tränade vi återigen på klubben och fokuserade på uthållighet och fokus i fotgåendet. Vi hade hopphindret som störning, Roy fuskade ett par ggr (kunde alltså inte motstå frestelsen att hoppa över) men var jätteduktig över lag. Avslutade med bruksstegen som han älskar och går självmant utan belöning   


Gruppbilden är från rallyträningen i söndags tagen av Caroline Rosén

www.pudelrace.se

De övriga två är från Trosa skärgård i väntan på båten som skulle hämta oss, tagna av mig.

          

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards