Alla inlägg den 5 september 2010

Av Caroline Svärd - 5 september 2010 20:15

Efter semestern upptäckte vi att vår stationära dator kraschat, trots att den var avstängd. Men förhoppningsvis har vår vän lyckats kopiera hela hårddisken så varken bilder eller material gått förlorat. Tänk på det alla - ta er tid att emellanåt framkalla bilder eller spara dem på en separat hårddisk, det är ju så synd om det skulle gå förlorat.


Hösten är här och jag älskar den!

Disiga morgnar, frisk luft, fortfarande värmande sol, mörka kvällar som gör det mysigt att få tända ljus, kantareller, kurser, tävlingar, mustiga soppor och grytor och att få elda i köksspisen.   

Nu rullar förstås mina egna kurser igång, i höst är det många "tema-helger", vad sägs om tävlingsinriktad rallylydnad, eller intro i klickerträning? Kika in på www.trofasthund.se och anmäl dig redan idag!


Riksmästerskapen i Rallylydnad går av stapeln om 2v. Jag och Roy tränar för fulla muggar! Mest enskilda moment och precisionsträning, men vi passar på att gå hela banor före eller efter minar privatlektioner i rally. Det gör att det blir på ett tävlingslikt sätt. Spännande!


Bilderna är från min och Roys morgonpromenad idag. Inte en enda kantarell hittade vi, kanske vildsvinen redan rensat...?!


        


Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards