Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Caroline Svärd - 5 maj 2011 08:03

Av naturliga skäl har bloggen varit vilande ett par veckor, dem flesta har säkert hittat förklaringen via Facebook eller i direkt kontakt med mig. För er som inte vet så kan jag meddela att vår dotter, My, fick bråttom ut och kom till världen på långfredagen. Nästan 5v för tidigt, vilket ledde till att vi blev kvar på Karolinska i 10 dagar. I  måndags fick vi äntligen komma hem, hem till vår nya gård Ekeby Udde. Tack vare kamrater och föräldrar så genomförde dem flytten åt oss och har även packat upp, städat, fixat och donat hemma så när jag anlände i måndags var det ett underbart hem att stiga in i - TUSEN TACK TILL ER ALLA!


Tur att jag hade mina backup-planer till mina två kurser, Sanna klarade valpkursen själv med lite extra assistens av Lillemor och Anneli ansvarade för rallylydnadskursen på Hölö/mörkö BK med gott resultat. TACK!


Jag misstänkte vid ett svagt tillfälle att My skulle få bråttom ut just för att lära mig att man inte kan planera allt in i minsta detalj och mycket riktigt så blev det. Vi hade tänkt 1) Flytt 2) Valp 3) Barn men vår söta dotter bestämde sig för att istället ändra till 1) Barn 2) Flytt 3) Valp   


Nu har vi börjat landa här hemma, känns otroligt skönt! Imorgon beger vi oss till Ekerö för att hämta hem vår valp Viper. Alla ni som är nyfikna är hjärtligt välkomna om ett par veckor så att My får en bra start och vi undviker största infektionsrisken. Håll till godo med ett par bilder!


   

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards