Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Caroline Svärd - 18 maj 2011 11:47

Så var det äntligen dags för avsnittet av SVT´s "Huset fullt av hundar" som jag & Roy medverkade i. Filminspelningen gjordes i slutet av februari i Götene och sysselsatte oss en hel förmiddag, ca 4h drygt. Fick bra kritik av tv-teamet och programledaren Claudia Galli som alla tyckte att jag skötte mig snyggt framför kameran (!), Roy fick också mycket beröm då flera av dem tyckte han var en riktig charmör mellan tagningarna  

Hur som helst så har jag inte fått ngn annan information eller förhandsvisning av hur det hela sedan skulle se ut i TV. Detta har förstås gjort mig lite nervös, då det under inspelningen inte var helt upplagt enligt min (en instruktörs) plan utan främst så att det skulle bli så tittarvänligt och roligt som möjligt. Därav är jag mäkta imponerad av familjens, ffa barnens, insatser med tanke på kameror, mikrofoner och snabbgenomgång av dem flesta rallymomenten.


Programmet visades igår och efteråt kunde jag dra en lättnadens suck då jag tyckte att det var väldigt bra inspelat. Den s.k expertfilmen på mig och Roy såg mycket bra ut, jag inser nu ännu mer vilken fantastisk hund Roy är! Gud vad jag älskar att få arbeta med den jycken! Annars var det en konstig känsla att se sig själv i TV-rutan men ack så skoj och vilken erfarenhet!


Ett stort TACK till alla som hört av sig och skickat varma berömmande ord!  


Avsnittet hittar ni under följande länk:

http://svtplay.se/t/151413/huset_fullt_av_hundar


 



Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards