Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Caroline Svärd - 14 maj 2009 10:35

Idag for jag stressad från en kongress i Sthlm ut till Gnesta BK, iförd kostym & skjorta, för att träffa Caroline som vi bestämt tidigare. Caroline hade sin BC-valp Milli med sig för att träna passivitet vid sidan av en annan valpkurs som pågick. Folk sneglade lite på mig när jag i skjorta, sjal, kostymbyxor & finskor haltade (skoskav!) ned på planen för att möta dem.  De undrade nog vad jag var för slags filur, hihi! Tvärtemot vad bror min sa, när han snopet fick se mig uppklädd, "Syrran du ser riktigt stilig ut idag". Han har rätt, man är kanske inte så stilig i regnbyxor & Graninge-kängor som är min standard outfit i vanliga fall... Man är ju hundägare!


Roy & Oriana hade varit med husse på Davistad Gård hela dagen & sprungit från tidig morgon till sen em då husse satte upp nya hagar hela dagen. Orri hade självklart hittat en härlig koskit att rulla sig i också, tack o lov så var den torr! Tyvärr inga bilder men jag kan lova att de var trötta när dem kom hem...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards