Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Caroline Svärd - 29 maj 2009 11:43

Det märks att Roy är mycket piggare, idag visade han sitt gamla jag igen. Sov ett par timmar till en början för att sedan börja prata & buffla med mig intill kontorsstolen redan vid klockan 10, förväntansfull följde han med mig överallt, in till chefen, in till skrivaren, till faxen, på toaletten osv. Gav honom sedan en pipleksak som han nöjt travade iväg med ut i hallen för att lägga sig och rulla på den. Roy gnällde och pratade mer än vad pipleksaken lät! Föräldrarna tog Oriana strax innan lunch & for till dalarna, då stod Roy ensam kvar i dörren en bra stund och sneglade...


Med tanke på Roys sträckning så undviker jag häftiga rörelse, det blev därför lite finslip av gamla konster idag såsom handtarget, skämmas, snoppen och vinka. Roligt hade vi & nu verkar han nöjd över att han fick stanna hos mig!


Ikväll väntas date med blandrastiken Norma i Grindvik, de var länge sen de sågs så de ska bli kul att se dem leka. Inte för vilt bara (!).


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Trofasthund

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards